Palamós convida a gaudir del comerç i la restauració de la vila tot passejant i fent un “Vermut” els caps de setmana de primavera

Aquest matí s’ha presentat la campanya comercial i turística de primavera a Palamós, que basada en el gaudi de passejar pels carrers del municipi aprofitant l’oferta de comerç, tot fent un vermut, s’oferirà tots els caps de setmana d’abril i maig.

La presentació de la campanya ha comptat amb la presència de l’alcalde de Palamós, Lluís Puig, el president de l’Associació per al Foment Empresarial del Comerç i el Turisme de Palamós (FECOTUR), Toni Bachiller; el president de l’Associació de Tavernes, Restaurants i Oci Nocturn de Palamós, Jordi Rissech; i el regidor de Promoció Econòmica i Turisme, Emili Colls.

L’objectiu d’aquesta proposta és el de potenciar l’activitat turística que té Palamós, obrin el comerç també els diumenges, complementant-ho amb l’àmplia oferta gastronòmica del municipi.

El vermut, la base de la campanya
Aquesta proposta s’iniciarà el proper dissabte 7 d’abril i s’allargarà fins al 27 de maig, on un total de 23 tavernes i bars del municipi oferiran a preus populars un tast de vermut acompanyat amb una tapa.

En concret els establiments participants en l’oferta del vermut son: l’Antic Ibèric, Bar la Plaça, Can Blau, El Casino, El Castellet, El Mesón, El Moll, El Mur, El Racó, Gavina molt + que cafè, Glass Blanc, Granja Nuà, Hotel Trias, Kanoo Bar, l’Arcada, l’Oliveta del Port, La Calandraca, La Taverna de l’Ibèric, Lincoln, Macabeu, Mar Bonic, Rumbo al Cairo, i Salut.

I els diumenges, comerç obert i música en viu
La proposta vol incentivar la passejada i el gaudi del carrer en un període meteorològic propici, per això a banda de l’ambient comercial i de les terrasses, aquesta activitat es complementarà els diumenges amb l’obertura del comerç i la realització de música en viu, mitjançant la qual s’amenitzarà places i carrers comercials de la vila, amb duets i trios que de manera fixa o bé itinerant posaran el toc musical a l’activitat.

D’aquesta manera Palamós convida, cada diumenge de primavera, a passejar per la seva zona comercial on poder fer les compres, prendre un vermut tot escoltant la música en directe i gaudir també de l’àmplia oferta gastronòmica del municipi.

Aquesta campanya és organitzada per l’Àrea municipal de Promoció Econòmica i Turisme, amb la col•laboració de l’Associació per al Foment Empresarial del Comerç i el Turisme de Palamós (FECOTUR), i l’Associació de Tavernes, Restaurants i Oci Nocturn de Palamós.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

Relacionades amb Ajuntament

26/07/2024

Relacionades per entitat