Palamós promociona la seva oferta turística a la fira Seatrade Cruise Med, que ha tingut lloc a Màlaga

La ciutat de Màlaga ha acollit una nova edició de la fira biennal dels creuers a la Mediterrània, Seatrade Cruise Med 2024, i ha reunit un any més professionals nacionals i internacionals d’aquest sector turístic amb directius i executius de navilieres, autoritats portuàries, representants de destins turístics, touroperadors d’excursions, consignataris, agents de viatges, proveïdors i altres experts del sector.

Palamós ha estat present en aquest certamen, que ha tingut lloc de l’11 al 12 de setembre, sota la marca “Costa Brava Cruise Ports”, i com a principal destí d’aquest turisme al litoral gironí.

El regidor d’Emprenedoria, Empresa i Fires, Raimon Trujillo, acompanyat de la cap de l’Àrea de Turisme i Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Palamós, han participat d’aquesta acció de promoció, formant part en les diverses sessions de treball que s’han organitzat, juntament amb representants de Ports de la Generalitat i del Patronat de Turisme Costa Brava-Girona.

Durant aquest fòrum internacional, els representants de la marca Costa Brava Cruise Ports, s’han pogut reunir amb agents de les principals companyies de creuers per fidelitzar les navilieres que ja visiten aquestes destinacions turístiques i captar companyies compromeses amb la sostenibilitat i el respecte pel territori que permetin mantenir l’equilibri i l’harmonia entre l’activitat portuària i l’activitat ciutadana.

Així mateix, representants de Costa Brava Cruise Ports han pogut presentar la nova web de www.costabravacruiseports.com que vehicula la promoció i la comercialització dels serveis portuaris de Palamós i Roses amb una àmplia oferta turística de la Costa Brava, que és publicada en tres idiomes: català, castellà i anglès.

El disseny de la pàgina web s’ha actualitzat amb una imatge gràfica més moderna amb més informació, més serveis i major accessibilitat per als usuaris. El contingut ofereix la informació de les característiques tècniques i els serveis de què disposen els ports de Palamós i Roses per atendre l’activitat de creuers, així com el calendari anual de les escales, les companyies que hi operen i una selecció d’excursions. També hi ha informació dels municipis de Palamós i Roses. A més d’una àmplia informació sobre els atractius turístics de la Costa Brava i una compilació d’experiències d’activitats a la natura, enogastronòmiques, culturals i paisatgístiques.

El nou web es completa amb l’apartat Costa Brava Yacht Ports, que ofereix orientació i assessorament als agents i intermediaris de megaiots que arriben a la Costa Brava i que poden accedir als ports de Palamós, Roses i Sant Feliu de Guíxols.

Aquest és un projecte cabdal en l’estratègia de màrqueting del grup d’entitats que integren la marca Costa Brava Cruise Ports entre les quals hi ha Ajuntament de Palamós, Ports de la Generalitat, Ajuntament de Roses, Patronat de Turisme Costa Brava Girona, Cambra de Comerç de Girona i Cambra de Comerç de Palamós.

El Port de Palamós té previst rebre, aquesta temporada, una cinquantena d’escales de creuer i uns 50.000 passatgers. Aquestes dades refermen i impulsen el lideratge del port palamosí en matèria de creuers a la Costa Brava i li donen projecció internacional en aquest mercat.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

Relacionades amb Turisme i Promoció Econòmica

Relacionades per entitat