S’inicia el calendari promocional que Palamós durà a terme aquest 2024 a diverses fires turístiques nacionals i internacionals

L’Àrea de Turisme de l’Ajuntament de Palamós ha començat, aquest cap de setmana, les accions de promoció de la destinació, amb la participació a la Holiday World Show, la principal fira de turisme d’Irlanda, que ha tingut lloc des del passat divendres dia 26 i fins ahir diumenge 28 de gener, a la ciutat de Dublín.

Amb aquesta acció s’amplia la promoció del municipi a nous mercats, i més concretament a l’irlandès, que en els darrers anys està augmentant les seves visites a la Costa Brava, coincidint amb l’increment de les connexions amb l’aeroport de Girona.

Durant aquests dies Palamós ha compartit taulell amb altres destinacions de la Costa Brava i l’Empordà, a l’espai que el Patronat de Turisme Costa Brava Girona ocupa a l’estant de Catalunya. La Holiday World Show és una fira destinada al públic familiar i sènior, dos segments que interessen molt a Palamós. A més, aquest certament turístic compta amb una àrea especialitzada en autocaravanes, un turisme amb creixement a Europa.

Calendari de fires promocionals 2024

Amb la presència de Palamós a Dublín, el municipi ha iniciat el calendari de participació en fires promocionals, nacionals i internacionals, previst per l’Àrea municipal de Turisme aquest 2024.

D’aquesta manera l’activitat presencial de Palamós en fires turístiques seguirà del 23 al 25 de febrer, a la Navartur, de Pamplona; i del 22 al 24 de març a la del Mercat del Ram, a Vic. També en especialitzades en el sector dels creuers, com la Seatrade Global, a Miami, que tindrà lloc del 8 a l’11 d’abril; i la Seatrade Med, a Màlaga, prevista pels dies 11 i 12 de setembre. Finalment, també es destaca la presència de Palamós en els Fòrums Gastronòmics de Girona i Barcelona, que se celebraran de l’11 al 13 de març, i del 4 al 6 de novembre, respectivament.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

Relacionades amb Turisme i Promoció Econòmica

Relacionades per entitat